Snö

Imorse när jag vaknade var det snöstorm, som tur var gick tågen till Lund som vanligt. Lite värre var det nu ikväll när jag skulle hem men nu är jag hemma iallafall.

Jag och Tilda sprang runt på stan i Lund och tittade efter julklappar, vi kom väl i julstämning av snön. Hittade fina saker jag kan tänka mig köpa till mina kära :)

Känns overkligt när jag tänker ett år tillbaka i tiden. Då var jag på Teneriffa och levde loppan och funderade på hur livet skulle se ut ett år framåt. Bättre än jag kunde föreställa mig känner jag nu.

Nej nu måste jag ta tag i allt som måste göras till imorron!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love you!!! Vad får jag för klappar?

2006-11-02 @ 14:09:26
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Fanny

Ohhh vad jag skulle vilja att du kunde hänga med oss på sönd. Teneriffa igen... Men men vi åker väl ngnstans alla senare. När du är klar med allt.
puss

2006-11-02 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0