Familjebehandling

Nu är jag trött! Dagen började 8.15 med ett 4 timmar långt pass familjebehandling. De två första timmarna agerade vi rollspelsfamiljer åt två andra "behandlarpar" i klassen och sedan var det våran tur att vara behandlare. Jag kände mig nervös innan och var inte säker på hur det skulle gå, men det gick hur bra som helst. Beröm från lärarna och de andra i klassen :) Så idag har jag varit glad. Känns bra att det går bra när det bara är 3 månader kvar till examen.

Jag och Johanna satte igång med c-uppsatsen idag också. Äntligen ska den skrivas. Det kommer att vara obeskrivligt skönt när den är ur vägen. Efter uppsatsen åkte vi till Malmö och åt sushi, gott men jag fick lite ont i magen.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och förbereda mig lite inför litteraturseminarium imorgon. Dessutom får jag besök av min snälla pappa imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0