Hemtenta

Igår kom jag tillbaka till Helsingborg.

Idag fick vi ut våran hemtenta. Som vanligt ser de vid första anblicken enkla ut men är alltid svårare när man väl sätter sig och börjar jobba. Men det kommer att gå bra det här. Det är en rolig kurs och det gör det hela lättare. Vi jobbar i par med tentan så jag och Johanna kommer ge järnet fram till fredag! Nu får det iallafall vara färdigpluggat för idag. Vi ska glo lite på tv innan det är dags att sova.

Funderar jättemycket på vilket mitt första jobb som socionom kommer att bli. Det känns nervöst men samtidigt jättespännande. Efter tre och ett halvt år är det äntligen dags att lämna skolvärlden. För kanske sista gången? Fast sånt vet man ju aldrig.

I helgen kommer Sandra och morfar, då ska vi som vanligt åka på historiska exkursioner :)


Kommentarer
Postat av: fanny

hi hi en till kommer..............

2006-10-11 @ 18:01:27
Postat av: jonas

är det jag???? :P

2006-10-12 @ 02:44:36
Postat av: Helena

Ja vem är det???

2006-10-12 @ 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0