Hoppsan...

Nu har jag visst inte skrivit på några dagar, det har inte blivit av. Det har varit skönt att vara hemma en vecka iallafall.

Intervjun i fredags gick bra, så även om jag inte får jobbet så är jag nöjd.

Idag ska jag åka till Helsingborg. Tilda och jag ska åka Swebus, det blir bra för då kan vi sitta och snacka i 6 timmar haha. Stackars våra medresenärer.

Sitter här nu och snackar med mormor och mamma, dom är bäst. Hann med en snabblunch på Barken med min älskling också, bra. Vi kommer snart att se ut som två inbakade pizzor. Så söta vi kommer vara. Haha, tjockisar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blogga mera :-D

2006-10-29 @ 17:44:09
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: fanny

mmmmmmmmm tjockisar. Men ät du ordentligt nu när du är hemma. Kul med intervju sen får man ju se....
ha det

2006-10-30 @ 07:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0