Ovant

Hehe vad konstigt det känns att vara ensam för första gången på över en vecka! Det kryper nästan lite i kroppen nu när Johanna har åkt hem. Vi har jobbat på bra med c-uppsatsen både igår och idag iallafall så det känns bra.

Igår hade vi familjeterapisamtal igen och jag och min partner fick höra att vi hade talang och att våra reflektioner var skolboksexempel, då blev jag glad!  Just nu längtar jag efter att komma ut och börja jobba.

Vad ska jag göra nu då? Har gjort en liten lista på sådana där jätteroliga saker som måste göras, exempelvis städa och diska. Ska ta tag i det på en gång så kan jag pyssla lite sen. Det är ju någon som fyller år på torsdag :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

mmmmm Vem kan fylla på torsd...=???? Jaaaaaag vet jag vet....
puss

2006-11-01 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0