Söka jobb

Sådärja! Ikväll har jag sökt 17 jobb. Bra att man kan söka via internet, då är det ju bara att skyffla iväg en massa ansökningar. Alla jobb jag sökt är som socialsekreterare lite överallt i Sverige. Allt från Dalarna till Småland. Ska söka alla intressanta jobb som kommer in.

Var i skolan hela dagen idag och skrev på hemtentan. Är färdig med min teorifråga. Känner mig inte nöjd men tänker inte peta i den mer, blir den godkänd så blir den annars är det bara att komplettera. Ska ta tag i tillämpningsfrågan imorgon.

Nu är jag jättetrött, ska nog lägga mig snart...zzzzzzz....

Kommentarer
Postat av: fanny

Du är duktig du mammas lilla kråka

2006-10-12 @ 07:04:46
Postat av: Elin

jaaa, verkligen duktig, och det kommer gå så bra!!! Puss på dig

2006-10-12 @ 09:51:26
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0