Slapp i soffan

Ligger här i soffan och slappar, så skönt. Torsdagar jobbar vi till 19 så jag är jättetrött. Imorse kom jag knappt ur sängen, tror det är allergin som slagit till ordentligt...känner mig ständigt trött och tung i huvudet. Skönt med fredag imorgon, hemfärd och födelsedag på lördag. Surt att det är slut med ungdomspriser från och med söndag haha...men jag är ju en välbetald socialarbetare så jag behöver kanske inte lida alltför mycket hehe.

Nu ska jag leta nya jobb som jag kan söka. Jag trivs på jobbet (oftast) och med arbetskamraterna men jag känner ändå att jag vill söka mig vidare. Den här staden är ju inte särskilt upplyftande och det är tröttsamt att åka in till Stockholm hela tiden för att ha något roligt att göra. Men det värsta är nog saknaden :/ Nåja, det dyker upp något nytt, förr eller senare.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha på tiden att du bloggar lite....
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2007-04-12 @ 20:25:54
Postat av: elinpelin

Välkommen tillbaka till bloggvärlden darling, it´s been a while ;)ring Mias jobb!!!!Puss

2007-04-12 @ 21:40:41
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0