Stress

Nu sitter jag på jobbet och bloggar, behövde en liten paus. Idag har jag verkligen känt mig otillräcklig. Det är så många människor man ska räcka till för och tiden räcker inte till. Ska bli skönt när vi får en till person hit till gruppen så man kan fördela arbetsbördan.

Nu är det inte alls långt kvar tills vi drar till Hawaii. Det är bara den här veckan som är hel arbetsvecka. Nästa vecka ska jag resa tre dagar, veckan efter är vi lediga måndag, tisdag och veckan efter det har vi planeringsdagar måndag och tisdag....sen är det nästan dags. Känns overkligt att vi ska åka!

Ikväll kommer Jonas till mig och stannar till torsdag. Sen blir det hemfärd i helgen som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du visst går tiden fort. Snart hemma jaaaaaaaaaa

2007-04-18 @ 08:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0