Tiden går.

Idag har jag och Jonas varit tillsammans i ett halvår, fort har det gått :) Vi firar med att ligga och slappa i soffan haha. Vi gillar sånt.

På onsdag är det dags för avslutning, sedan är jag officiellt socionom. Sedan är det fyra dagar ledigt innan jobbet drar igång! Ska hyra världens finaste lägenhet, var och kollade på den igår och det kändes jättebra. Jag kommer ha utsikt över staden och havet :D

Det ska bli skönt att komma närmre Katrineholm och att äntligen komma till Stockholm men samtidigt tror jag att jag kommer sakna Helsingborg. Att kunna ta båten över till Helsingör, åka till Köpenhamn, road trips i Skåne...Fast var sak har sin tid och nu är det dags för något nytt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

grattis till ditt kap!

2007-01-16 @ 00:05:31
Postat av: elinpelin

Åh, vad kul att du hittat en lya...så du slipper 3 timmars restid varje dag!!! GRATTIS GRATTIS till din efterlängtade examen & välkommen till jobbarnas klubb ;) PUUSSS

2007-01-17 @ 13:13:04
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0