Katrineholm

Det är så konstigt, ibland när jag kommer hem hit vill jag stanna för alltid och ibland vill jag bara vända och åka härifrån direkt. Idag känns det så. Jag älskar att komma hit och träffa familjen men själva Katrineholm ger mig ångest ibland. Vet inte riktigt varför. Kanske för att det känns som att det aldrig mer blir som det var förut, när man gick i skolan här och hade sina kompisar här, hade hela sitt liv här. Nu kommer jag hit och känner mig lite som en gäst. Såhär känner jag idag, nästa gång jag kommer känner jag kanske annorlunda :)

Har varit ute en sväng på stan i jakt på en bikini. När jag satt i bilen till Katrineholm fick jag sms om att jag behöver badkläder till morgondagens möhippa. Eftersom jag inte hittade något på stan så får jag låna något av mamma. Hade det varit fint väder hade jag nog begett mig ner på stan och kollat KK-joggen men det känns inte så lockande nu. Vill hellre krypa upp i soffan och läsa en bra bok.

Nu ska jag laga mat sen packa en liten övernattningsväska att ta med imorgon. Möhippa i Karlstad för min fina Johanna som gifter sig på lördag!

Puss

Kommentarer
Postat av: moken

hoppas du får kul vännen, ser fram emot fika på fredag!! :)

2008-08-06 @ 10:37:15
Postat av: Malin Sandström

Fan det är precis samma som jag känner det när jag kommer hem till Kholm.. läskigt :)

2008-09-05 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0