Möhippan

Tyvärr hade jag ingen kamera med till Karlstad. Lägger ut bilder sedan när jag fått bilderna de andra tog. Det hela blev mycket lyckat. Vi klädde ut oss och åkte och kidnappade Johanna som inte anat någonting. Efter att ha kört runt henne med ögonbindel en stund släppte vi av henne med en väska och en karta. Sedan fick hon klä ut sig och sedan följa kartan för att hitta oss. Vi befann oss i en park där vi sedan gjorde fina möhippetröjor och drack White russians. Därefter skulle vi spela golf, haha jag tror att vi irriterade mer än en stackars golfare därute på banan. Ingen av oss är någon golfstjärna kan jag meddela. Kvällen avslutades med spa och sedan mys hemma hos Johannas syster. Imorgon blir det bröllop i de värmländska skogarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0