Besök

Ikväll kommer min kära mamma och hälsar på! Hon stannar tills på fredag och då följer jag med till Kholm och hänger där över helgen. Det blir inte så ofta jag åker hem längre, förut åkte jag dit nästan varje helg men sedan vi flyttade till nya lägenheten blir det inte lika ofta. Appropå lägenhet så ska jag gå och välja ut färger i helgen så att vi äntligen kan måla om...sen köpa ny soffa och massa andra möbler efter sommaren. De möbler vi har nu fyller inte upp all plats och jag har ingen lust att åka och köpa en massa saker på IKEA bara för att fylla ut utrymmet. Jag vill köpa saker allt eftersom så att det blir personliga, fina saker. Nog om detta, nu ska vi ner i hamnen och äta glass.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Vi handlar antikt istället för ikea tycka. Behöver ett rokokobord och soffa till fotöljerna ju! ;-)

2008-07-10 @ 21:59:00
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0