Bosnien

Nu sitter jag pa ett internetcafe i Dubica sa jag passar pa att skriva lite.

I lordags var vi pa det forsta brollopet. Vi hade sa kul! Dansade halva natten. Pa lordag blir det brollop igen.

I mandags akte vi till slakten (haha har ju inte alla bokstaver) i Banja Luka och kom tillbaka idag. Det var sa kul att traffa dem, har inte varit dar sedan 1988. Varan syssling Dragan skjutsade oss runt i omgivningarna och i mandags var vi pa en demofestival. Vi har inte ens varit har en vecka an och vi har hunnit med hur mycket som helst.

Jag skriver mer nar jag kommer hem ifall jag inte gar hit nagon mer dag.

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Puss bejbe! Ha det så roligt och hälsa alla jag känner, hehe ;) PUSS

2008-07-24 @ 21:49:26
Postat av: moken

ha så roligt blomman min & dansa lite för mig också!! :) puss puss

2008-07-24 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0