Härlig dag

Vilken härlig dag jag haft! Först var jag och mormor nere och sprang på stan. Jag tror min mormor provade kläder i två timmar, jag sprang fram och tillbaka mellan provhytterna och butiken med snygga kläder till henne. Personal shopper! Hon brukar inte uppdatera sin garderob så ofta men nu fick hon med sig ett helt gäng snygga kläder hem. Har äntligen hittat ett par skor till mig själv också. Efter stan blev det fika hos mormor och vi kollade på lite av mina gamla barnkläder, svårt att förstå att man en gång har varit så liten.

Nu sitter jag här i valet och kvalet. Vet inte ifall jag ska åka hem till Stockholm ikväll eller imorgon. Det är 1700-talsdagar på Skansen just nu och det börjar redan kl 11 imorgon. Får se hur jag gör.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0