Jag vill vara ledig

Jag vill vara ledig nu när min mamma är här men det går inte. Ska möta upp henne efter jobbet och då ska vi äntligen gå Snabba Cash-stadsvandringen.

Igår gjorde jag något jag inte gjort på jäkligt länge, jag provade klackskor. Jag gick in varenda skoaffär jag såg. Alla som känner mig vet att klackar inte är riktigt min grejoch ni vet även att jag inte kan gå i sådana skor utan att vricka fötterna. Räddningen blir nog kilklack. Har hittat ett par i guld (Jonas såg chockad ut när jag provade dem hahaha) som nog gör sig fint till den prickiga klänningen. Då är åtminstone en bröllopsklädsel fixad. Om det nu blir de skorna...jag vet inte. Haha, vilket angenämt problem jag har, hitta två par fina skor jag kan ha på bröllopen jag ska på.

Jag måste bara säga att jag nog har ett av de mest spännande och varierande jobb man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0