Lite illa...

Fika gånger två på Sultans idag. Mår lite illa nu men gott var det. Skönt att vara hemma i Kholm i helgen. Nu känns det lite sådär att vara tillbaka i Sthlm och ha en hel jobbvecka framför mig men det är väl bara den sedvanliga söndagsångesten som gör sig påmind. När jag väl kommer till jobbet imorgon blir det kul, det vet jag :) Bara tre veckor kvar nu sen blir det semester och sparesa. Jag längtar!

Nu ska jag sova, jag måste gå upp i ottan eftersom jag varit snäll och bokat in ett möte extra tidigt. Natti!


Mina nya kängor :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oh maj gadd! De där var RIKTIGT snygga! Jättesnyggt att de inte är raka upptill! Kan riktigt se min fina bejbe vara sniiigg i dem!

2008-10-06 @ 06:58:19
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: moken

haha....var så mysigt med fika i regnet, smarr smarr och puss på dig till nästa gång

2008-10-06 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0